Yesterday and today

  2012-10-30 / 23:00:21 / /
 
Insperation wehert it.  
 
Hej alla! Igår var jag inne i stan med Vendela, vi åt lunch och kollade i affärer. Sedan åkte vi tillbaka hem och gick runt i Haninge Centrum där jag hittade alla mina saker jag köpte, som kommer upp i nästa inlägg, och så tog vi en varsin chai på Espresso House. På kvällen gick jag och mamma upp till mormor och tog en fika, myyyys! 
 
Idag har jag bara varit hemma, fick mitt rum storstädat vilket verkligen behövdes och så kollade jag på film. Vid halv åtta åkte jag och Jennifer till Friskis & Svettis där vi mötte upp Emma så gick vi på medel passet som började klockan åtta. Hur kul som helst, både rörelse och styrka! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious