Mitt smink

  2012-10-24 / 14:41:00 / Smink /
 
 
1. Bronzing powder från H&M. Applicerar den med en borste från Beauty Needs under kindbenen för att framhäva dom.
 
2. Foundation från Maybelline Fit Me i färgen 125. Applicerar den med en foundation borste, den också från Beauty Needs. Foundationen börjar jag alltid med för att jämna ut huden osv. 
 
3. Puder från H&M (tillfälligt). Applicerar med en puder borste från Beauty Needs. 
 
4. Rouge som är jättegammal, ingen aning vart ifrån. Applicerar med en borste från Kicks.
 
5. 3 in One Concealer från Viva la Diva. Den orange/röda täcker mörka ringer under ögonen, den gula finnar, blemmor osv och den beigea används för att jämna ut och så. Applicerar denna efter foundation för att täcka det som inte vart täckt. 
 
 
 
6. Kajal från Isadora (tror jag). 
 
7. Ögonfransböjare från Kicks. Använder den innan jag sätter på mascaran! 
 
8. False Lash Telescopic Mascara från Loreal Paris. Bästa mascaran som finns! 
 
9. Ögonbryns borste från Beauty Needs
 
10. Ögonbryns penna från H&M. I färgen Light Brown. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious