2012-11-06

  2012-11-06 / 22:28:00 / MTOTFLS /
I n s t a g r a m  b i l d e r
 
Skolan och träningarna har startat igen efter en veckas uppehåll. Så har lite fullt upp i veckorna framöver, massa skolarbeten osv. Vill också försöka vara med mina vänner och hitta på massa grejer. Därför är inte bloggen prio ett, och kommer heller aldrig vara. Skolan, träningarna och mina vänner kommer alltid gå före. Därför kommer jag kanske inte blogga varje dag men ska försöka få er upptaderade någorlunda många gånger i veckan. Har också en massa inlägg i utkast som jag tidsintäller så de kommer upp inlägg ändå. 
 
Sitter just nu och lyssnar på Spotify, ska snart krypa i sängs. Kort dag i skolan imorgon, sen blir det att plugga biologi innan jag drar iväg på träning. Kommer också komma upp en inlägg med julklappstips för tjejer mitt på dagen imorgon så håll utkik! 
 


youknow

vet jag kommer först, bebe.

2012-11-06 @ 22:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious