Bekännelser

  2012-09-10 / 21:12:09 / Bekännelser /

Jag hittar sällan de perfekta jeansen då jag är lång och smal. Det är sjukt svårt att hitta då man har storleken W26 L34.
Jag vill ha längre ögonfransar. Funderar på att kanske testa XLash eller något liknande. 
Har naturligt lockigt hår, men plattar det ungefär varje dag.
Undrar verkligen vad andras första intryck av mig är när dom ser mig eller bara pratat kort med mig. 
Mina drömresemål är USA - kust till kust och London. Shoppashoppashoppa. 
Helst av allt vill jag ha en iPhone. Men när jag väl bestämmer mig för att spara så åker jag och shoppar.
Är hur taggad som helst inför grundträningarna! Hur jobbigt det än kommer. 
Vill verkligen satsa på bloggen nu. Skulle vara sjukt kul om man hade flera hundra läsare per dag. 

design av: joannalicious